Saturday, June 23, 2012

FAIRUS

Aku ada seorang girlfriend bernama Fairus. Dia adalah janda anak tujuh seusia dengan usia isteriku, 46 tahun. Aku amat sayangi dia. Apa saja kemahuannya kuturuti.

Aku mengenalinya melalui seorang kawan, Ani yang juga bossnya. Ani adalah tuan punya taska manakala fairus adalah guru bahasa Inggeris. ketika kukenalinya dia masih isteri orang tetapi sudah setahun berpisah dengan suaminya yang bekerja di Ipoh.

Suaminya Rahman kaki perempuan. Maka dia lari ke kuala lumpur bersama anak-anaknya. rahman memujuknya kembali ke pangkuannya tetapi dia enggan kerana Rahman ada perempuan simpanan Indonesia.
 Aku pun mencadangkan kepada Fairus untuk minta fasakh. Aku uruskan fasakh itu di mahkamah syariah Petaling Jaya. maka gugurlah talak satu ke atas Fairus. kali ini Fairus menjanda buat kali kedua. kali pertama dahulu suaminya meninggal dunia. ketika dia meninggal, Fairus sedang mengandung anak keenamnya empat bulan. oleh kerana Rahman yang juga kawan suaminya kesian dengan Fairus, maka dia melamar Fairus selepas Fairus bersalin.

Aku terpikat dengan senyuman Fairus. Tubuhnya yang kecil menyebabkan tak nampak dia tua walaupun usianya sudah 46 tahun. kali pertama bertemu di karaoke di Sogo Fairus berpasangan dengan kawanku hafiz manakala aku berpasangan dengan halimah yang juga kawan Ani.

Aku kurang menyenangi halimah sebaliknya meminati fairus. Kebetulan pula Hafiz tidak meminati Fairus, maka aku pun minta nombor handphone Fairus dengan hafiz. Aku terus call Fairus dan fairus melayani aku.

Ketika itu aku sudah ada girlfriend bernama Zara. pada suatu hari Zara ada kursus di Kuala Terengganu. maka aku guna kereta iswara aerobacknya. malam itu dapat kuajak fairus dating menonton filem Sepi di One utama.

Malam itu selepas tengok wayang, aku dapat mencium bibirnya di belakang Mac Donald damansara damai sebelum menghantarnya balik.

Kali kedua kujumpa fairus pada hari Sabtu. Aku jumpa kawanku dari kampung di Grand Season Hotel. Kebetulan fairus ikut sama. Kawanku, Syed Zakaria suruh kuambil kunci bilik di receptionist kerana dia ada di luar. Aku ajak Fairus masuk bilik. Di situlah kami beromen. Setengah jam kemudian Syed zakaria sampai. maka kami pun pergi makan di MZ restoran di depan Hotel KL International.

Selepas makan aku ajak Fairus berehat di hotel itu terlebih dahulu. fairus setuju dan kami pun booking bilik dan di situlah kali pertama aku meragut puki fairus. Dalam masa satu minggu aku sudah dapat main dengan Fairus. Dia suka beromen. Bila beromen terus pukinya berair.

Hari itu kami main pelbagai style di bilik hotel itu. Jam 3 aku hantar Fairus balik. Tiba-tiba aku terima call dari zara yang akan tiba dari Kuala Terengganu pada jam 6 petang ini di hentian Putra. Aku ambil Zara dan ajak Zara singgah di bilikku di hotel tersebut.

Dia tanya bilik siapa, aku jawab bilik kawanku dah balik kampung tetapi dia suruh guna bilik itu. maka malam itu aku tidur dengan zara di hotel itu. Betapa hebatnya bilik itu menyaksikan aku dapat main dua orang perempuan, fairus dan zara pada hari yang sama di bilik yang sama.

Oleh kerana aku sudah menyayangi Fairus maka aku pun memutuskan hubunganku dengan Zara. zara menangis kerana Zara yang juga janda anak dua sudah mula menyayangiku walaupun dia dah kenal enam bulan. tetapi zara lambat dapat main denganku kerana itulah kali kedua dan terakhir aku main dengan Zara.

Hubunganku dengan fairus bagaikan belangkas. Aku berpindah menyewa apartment di Damansara damai kerana terlalu jauh aku nak ketemu dengan Fairus sedangkan aku duduk di Setiawangsa. Bila kupindah,senanglah aku jumpa fairus setiap hari. Setiap malam kami dating di macdonald. lepas itu dia singgah di rumahku. tenghamalam aku hantarnya balik. Oleh kerana aku ada sebuah kereta aja, Viva, maka aku suruh fairus guna Vivaku manakala aku rela naik bas ke pejabatku di Jalan yap Kwan seng, Kuala Lumpur.

kalau kubalik dengan komuter, Fairus menungguku di stesen Sungai Buluh. bila ada kereta mudahlah fairus mengambil anaknya dari sekolah. 13 bulan kami bersama bagaikan suami isteri. dan sebanyak 153 kali kami berzina.

Yang paling hebat dia ini kuat sex. waktu dia period pun, dia suruh aku main dengannya. Dia kata sedap main dalam period.

Pada suatu malam ada kawanku dari Sabah, datuk jerry ajakku jumpa di Hotel Legend. Aku ajak fairus sama dan kami dengar live band di monkey bar. Datuk jerry kaki minum. Dia minum calrsberg dan aku yang dah 10 tahun tidak sentuh air setan itu turut minum Calrlsberg. Aku suruh fairus minum sikit. fairus yang tak pernah minum habiskan segelas Carlsberg dan merah muka Fairus kerana sudah pening.

tamat live band jam 2 pagi, datuk jerry ajak kami masuk ke biliknya. Bila Fairus masuk bilik air, Datuk jerry berbisik kepadaku suruh aku turun ke bawah.

Bila fairus keluar dari bilik air, Fairus duduk di birai katil dan aku masuk bilik air kejap untuk kencing. bila kukeluar dari bilik air, aku nampak fairus duduk di sebelah Datuk jerry berbual di atas kerusi panjang. Aku beritahu Fairus nak turun ke bawah kejap dan aku suruh dia terus berbual dengan Datuk jerry yang berusia 40 tahun itu.

Maka Datuk jerry cium pipi Fairus dan Fairus membalas ciuman itu. maka Datuk jerry dapat main dengan fairus. Tubuhnya gemuk dan kotenya kecil menyebabkan permainan mereka tidak lama. 15 minit kemudian Datuk jerry call aku dan suruh kunaik ke b ilik.

Aku tengok cadar katilnya berkeronyot. kami pun terus balik ke Damansara Damai. Sepanjang perjalanan Fairus marahiku kerana dia kata aku sanggup serahkannya kepada Datuk jerry.

"manalah i tahu. Tiba-tiba dia kata turun bawah. takkan i kata tak boleh. Dia kan kawan i. I  tak sanka pula dia nak main dengan u,"kataku.
"U suruh i minum. I tengah pening. Tiba tiba dia ajak i main. Dia terus bogel. dengan perut buncitnya dan kote kecilnya manalah i enjoy," kata Fairus.

Sampai di rumahku, kupujuk Fairus kerana dia marahiku kerana jualnya kepada Datuk jerry.

"banyak mana Datuk beri u duit?" tanya Fairus.
"mana ada. u kan girlfriend i, takkan i nak jual u," kataku.

Kucium bibirnya dan dia membalasnya. Walaupun pukinya baru dihentam Datuk jerry, aku pula menghentam puki Fairus. Dia puas hati kerana koteku yang besar dan panjang sedangkan dia tak rasa apa-apa dengan kote Datuk jerry.

Hubunganku dengan Fairus akhirnya putus apabila dia jatuh cinta dengan pelanggan tetap karaoke di kolam. Setiap malam kubawa Fairus ke sana. rupa-rupanya Zakaria seorang duda terpikat dengan fairus dan selalu menujukan lagu You Are Wonderful Tonite kepadanya.

Bila Fairus kata dia sudah tidak jatuh cinta kepadaku lagi, aku pun kata u jatuh cinta pada zakaria ke? terkejut Fairus kerana ramalanku benar.

1 Julai ini genap tiga tahun hubunganku putus dengan Fairus. Fairus kini berbahagia dengan suaminya Zakaria  seorang duda. fairus memang tak nak bermadu. kerana dia, aku pernah ceraikan biniku kerana dia suruh buat pilihan antara dia atau biniku. kerana dia aku pernah tukar penama KWSPku kepadanya.

Itu semua adalah tanda cintaku kepadanya amat mendalam. tetapi panas tidak sampai ke petang, rupanya hujan di tengah hari. Dia meninggalkan aku kerana dia yakin dia lebih bahagia dengan Zakaria yang ada segala-galanya sedangkan aku sesudah tiga tahun tanpamu masih tidak ada perubahan dari segi kewangan.

Selamat berbahagia Fairus. Aku tak pernah melupakanmu kerana kau adalah pakej yang lengkap. kau cantik, suka senyum, pandai masak, pandai kemas rumah dan pandai kemut yang tidak ada pada biniku. kaulah satu dalam 1000.

Mana mungkin aku dapat melupakanmu Fairus kerana 13 bulan kita bersama penuh dengan kenangan yang paling indah. Sesungguhnya cinta itu indah tapi meyakitkan.


1 comment: