Sunday, June 24, 2012

AYAH ANGKAT


Nama aku ain,berumur 20 thn dan berasal dr pantai timur semenanjung..aku anak sulung dr 2 beradik perempuan..mak kami meninggal sewaktu aku thn 6.ayah aku,biar aku namakn ku shj di sini berusia 46 thun,dan xpernah menikah lagi semenjak mak pergi.aku memang rapat dgn ayah.malah sejak mak ada kami 2 beradik dah tidur dgn ayah.sehingga mak meninggal kadang2 ayah masih temankan kami tdur..kami, ber2 dgn adik,lia amat2 rapat dgn ayah.sewaktu kamidatang bulan pertama kali ayahlah yg berada di sisi kami memandangkan kami tak beribu.ayah jugak selalu ckap xkan kahwin lain sbb amat sygkn kami walaupun mak sedara kami selalu cadangkn janda2 kg utk ayah.apa yg nak aku kongsikn di sini mengenai hubungn badan aku dan ayah aku sendiri.semuanya bermula beberapa bulan lepas n masih berterusan hgga sekarang.sebenarnya sejak kecil lagi ayah sering menyentuh aku.memang ayah lebih rapat dgn aku berbanding adik aku lia.aku tidur dipeluk ayah.masih aku ingat ketika ibu masih ada ayah ada menyentuh buah dada aku yg belum tumbuh n punggung aku.semuanya berterusan hingga aku tamat sekolah menengah.ayah kerap memeluk n mencium aku dgn mesra.lebih mesra dr layanan terhadap adik aku.malah ayah juga kerap bergurau dgn aku.memuji punggung aku bila adik aku usik dan cakap pggung aku terlalu melentik.ayah kata punggung mcm akulah lelaki suka.aku langsung x berasa kekok dgn kata2 ayah.memeng itu ayah yg aku kenal dr kecil.ayah juga memuji lidahku,katanya panjanng.ketika kami tidur bersama sambil menonton tv ayah cium pipi aku n secara bergurau menyuruhku menjelirkan lidah utk dijilat.itu semua biasa bagiku.sejak kecil lagi ayah bergurau begitu.lebih2 lagi dgn aku.tanpa aku sedar gurauan ayah merubah aku sedikit demi sedikit.aku cenderung utk menyentuh tubuh badan aku sendiri.masih aku ingat ketika mandi n ada kesempatan,aku memainkan bahagian2 kemaluan aku terutamanya bahagian kelentit(vagina).ketika itu aku belum tahu nikmat bahagian lubam vagina.aku membesar menjadi perempuan yg boleh dikatakan bernafsu besar kerana cara aku dibesarkan oleh ayah.tamat spm aku merantau mencari peluang kerja di kuantan.awalnya aku bekerja membersih pejabat.lama kelamaan aku bekerja di spa kecantikan di pusat beli belah.semuanya kerana aku semakin vogue.aku kini lincah ke sna ke mari dgn rambut ikal semula jadi millikku yg telah di dye.bulan pertama n bulan kedua aku sering pulang ke Kelantan melawat ayah n adik perempuanku.sepeninggalanku adikku ternyata semakin rapat dgn ayah n aku begitu cemburu.aku jarang pulang ke kampong selepas itu.malam minggu aku habiskan dgn berhibur di kelab2 bersama teman sekerja.di tempat kerja atau kelab,mmg ramai tertawan pada aku.dgn kulit putih gebu,mata bercelak,hidung agak mancung n bibir merah semulajadi tentu ramai lelaki yg naik gila.namun aku kekal single kerana xbiasa berkawan dgn lelaki ktika di kampong.bulan ke 4 aku bekenalan dgn fendi,suami org yg pernah berkunjung ke spa.awalnya aku menjauhkan diri,namun si lelaki tak putus mngejar aku n menaburkan wang kpada aku.dgn nasihat rakan aku terimautk bersahabat n hdup lbih mewah semenjak itu.dgn fendi aku belajar kissing.n kami juga pernah check in di hotel mewah tp aku tidaklah sampai berhubungan batin dgn dy.dy juga tahu aku masih dara n katanya slow n steady,lambat laun aku pasti dimilikinya,ego lelaki yg ternyata salh.aku bahagia punya kawan spt dy,tak perlu komitmen tp kami berhubungan n saling memuaskan.setiap kali check in dy pasti memuaskan aku dgn membuat aku klimaks dengan oral sex.aku tak pasti kenapa aku tidakmnyerahkn dara aku kpd fendi walaupun fendi memuaskan aku dgn jilatannya hamper setiap hari.mungkin aku gerun melihat anu besar n panjang fendi n aku hanya mengizinkan fendi merasa duburku setelah beberapa lama fendi bermain oral dgn breast dan kelentit aku.ternyata lama kelamaan aku selesa n makin enak ditusuk pd bontot.akhirnya setelah 4 bulan merajuk aku pulang ke kampong.aku membawa sejumlah wang yg menyebabkan ayah ragupd pekerjaanku di tempat org.aku beritahu ayah aku dapat wang dr kawan n aku masih seorang dara.tapi ayah tidak mengendahkn aku lagi.malam itu ketika nk tidur aku n lia menunggu ayah masuk ke bilik kami tapi ternyata malam ini ayah tidur dibiliknya.aku tanya lia,dan lia cakap ayah selalu temanknnya tidur mcm biasa sepeninggalan aku.cuma malam ini tidak,jadi aku sangka ayah telah merajuk.aku terjaga tengah malam akibat kurg lena,terus aku menuju ke bilik ayah.tanpa ayah sedar aku baring di sebelahnya.bau ayah cukup selesa n buatkan aku aman tp aku lihat ayah agak gelisah.beberapa minit kemudian terdengar suara ayah spt mengerang lantas aku terbau bau air mani spt air mani fendi yg jadi makanan harianku.aku agak ayah kesayagnku mimpi basah kot.serta merta aku rasa bernafsu.aku tarik bantal peluk ayah lantas aku kepit di celah kelangkangku.bau ayah semakin kuat menusuk membuat aku bertambah horny.aku gesel2 pantatku pd bantal peluk n membayangkn ayah melayanku spt fendi melayanku.aku eringat kenangan manis pabila ayah mengurut tubuhku n mengucupku sebelum tidur dahulu.serta merta aku peluk ayah.ayah seperti tesentak namun akhirnya ayah peluk aku.spt tidak pernah terjadi apa2 antara kami,ayah telah belai tubuh aku n buat aku rasa lega.sungguh,aku rindu usapan mesra ayah.semakin aku dibelai manja semakin erat aku peluk tubuh ayah.kami bergomol beberapa lama melepaskan rindu kemudian aku rasa sesuatu menunjal bhgian perutku.aku pegang,dan aku tahu itu kepunyaan ayah.entah bila ayah buka kain pelikatnya sehingga pelirnya menonjol2 di perut aku.aku tak tahan bila terasa panas pelir ayah yg semakin membesar n basah!basah air mani yg menggoda sekali baunya.aku dengan gelojoh turun ke bawah mghisap pelir ayahku.mujur aku byk berlatih dgn fendi,setidak2nya dapat aku layan ayah dgn servis terbaik.pelir ayah yg lebih kurus dari fendi aku hisap2 dgn mudah.paling aku suka bentuk topi pelir ayah yg sempurna.bila aku bayangkn pelir itu berendam di dalm vagina ku aku makin bernafsu menjilat2 mesra kemudian aku tolak masuk ke anak tekakku biar ayah rasa enak.aku sedut pelir idaman aku kuat sekali sehingga aku dgr ayah mula merengus membangkitkan shahwat aku.aku gigit2 perlahan batu pelirnya sebelum aku sedut2.aku seronok menyedapkan ayah yg kelihatan berkerut2 mukanya memanggil namaku.bila makin bernafsu aku main kelentit dgn sebelah tgn sambil menikmati pelir ayah yg telah bersih dr sisa air mani tadi.pantatku mula berdenyut2 mahukan pelir ayah,aku mahu rasa nikmat pelir idamanku yg panjang itu.aku bangun n menarik ayah utk turut bangun.ayah kelihatan berpeluh sekali dgn nafas seiringan yg sama kuat,kami berkucupan penuh nafsu.kali ini aku biar ayah meraba2 tubuhku sambil kami tak henti berkucupan hebat.aku tak pernah rasa seghairah ini bersama fendi.ghairah sehingga aku berani menanggalkan seluar pendek serta seluar dalam ku sebelum aku duduk di riba ayah,membiarkan pelirnya menunjal vaginaku.aku beritahu ayah,aku masih dara,tapi aku betul2 mahukan ayah malam ini,bolehkh.ayah dgn rakus mencium leher jinjangku.dihisap2 telinga aku hingga aku rasa sungguh enak sekali.gigitan n hisapan ayah melarat ke dadaku.aku merapatkan tubuhku pada tubuh ayah lantas menggesel2 pabila buah dadaku mula diramas lembut.ayah meramas buah dadaku penuh nafsu sekali smbil dy menggigit tshirtku pd bahagian dada kiri.akhirnya ayah buka tshirt yg aku pakai dgn sungguh rakus shingga sedidit terkoyak dekat leher.aku suka bila ayah rakus begitu kerana selalunya dia hnya menciumku dgn lembut tp kali ini bagaikan isyarat dia tidak boleh menahan nafsu terhadap aku lagi.terjolollah buah dada cup c betul2 di depan muka ayah,baru ayah tahu asset2 hebat milikku selama ini bila kedua buah dada aku tergantung di depan matanya..pantas sekali tanpa disuruh2 puting susuku dihisap macam bby dahaga susu.aku belai rambut ayah.kesian ayah yg telah lama tidak merasa hisap buah dada wanita.aku kepit pinggang ayah dgn kuat pd kelangkang aku.sungguh aku tak tahan melihat kelakuan ayah sehingga aku meltakkan pelir ayah tepat pada lubam vaginaku,biar ayah rasakan denyutan nafsu shahwat yg terpendam untuknya selama ini.ayah getel lembut puting buah dada.selururuh buah dadaku dijilat seolah2 ayah begitu geram.habis basah dan terdapat love bite merata2.tiba2 aku rasa keenakan menusuk dalam vaginaku.rupanya ayah telah menusuk masuk pelirnya.semuanya beitu mudah kerana aku bernafsu maka basah n licin sekali d pantatku.ayah akhirnya membaringkan aku,melapik bantal pada bawah pinggangku serta cuba menusuk tepat ke dalam vagina hingga memecahkan daraku.serentak ayah merobek daraku aku rasa sedikit sakit tp amat enak shingga aku terkemut2 sehingga klimaks.ayah pula terpancut tidak lama kemudian ketika aku masih terkemut-kemut.penangan kemutan daraku agaknya.kami tidur berpelukan n malam itu kami bersetubuh 3 x.paginya ayah mahu berbincang,ayah bagitahu perkara mengejutkan,katanya aku anak angkat shj dan kami boleh berkahwin jdi kami akan kahwin di siam.walaupun ragu status aku anak angkat ataupun tidak,aku bersetuju asalkan boleh tetap memanggil ayah sbg ayah.ayah juga bgtahu lia akan dikahwinkan dgn org trg supaya kami dapat hidup di tempat yang jauh berdua shj kelak.harapanku agar semuanya berjalan lancar termasuk hubungan suami isteri..i love my families damn much lolxx.


3 comments: