Thursday, August 23, 2012

TERSUNGKUR AKHIRNYA

Sudah setahun aku tidak berzina. Kali terakhir pada 19 Mei 2011 berzina dengan Ida girlfriendku. Selepas itu kami putus bila hubungan kami semakin lama semakin dingin. Selepas putus dengan Ida aku tiada girlfriend.

Ini bermakna sudah setahun tiga bulan aku tidak berzina. Entah macam mana pada bulan puasa baru-baru ini kawanku Idris membawa girlfriendnya Ana. Tubuh Ana sebijik macam tubuh Ida. itu menyebabkan aku segera teringat pada Ida bila melihat Ana. Ana adalah bini orang tetapi sudah lama berkawan dengan Idris.

Bila kutanya idris, dah main dengan Ana, dia cakap atas dia nak tak nak. Ini bermakna Ana awalaupun bini orang tetap boleh dikongkit kawanku. Kali pertama kulihat Ana aku ingin sekali main dengannya. Mungkin kenanganku dengan Ida menyebabkan aku tertarik pada Ana. Bontot Ana besar macam bontot Ida juga. memang sedang main secara doggy.

Idris walaupun berkawan dengan Ana ada juga girlfriend lain bernama Awin dan Emma. Awin berusia 24 tahun janda anak dua. Ana yang berusia 37 tahun yang memperkenalkan Awin kepada Idris. Tanpa pengetahuan Ana, Idris menjalin hubungan sulit dengan Awin dan selalu mereka main.

Emma pula bini orang umur sebaya dengan Awin. Awin yang memperkenalkan Emma kepada Idris. idris belum ada peluang main dengan Emma tetapi Emma juga rapat dengan Idris. Antara Ana, awin dan Emma, Idris paling suka pada Emma kerana Emma bersopan santun manakala Ana panas baran dan kuat cemburu. Tetapi menurut Idris tubuh Ana paling cantik antara tiga orang itu manakala Awin tak pandai main, kata Idris.

Pada suatu malam Ana terbaca sms Awin dalam handphone Idris. sms Awin itu tulis tak sabar tunggu habis bulan puasa nak main dengan Idris. Bukan main marah lagi Ana kepada Idris. Sejak itu Ana mengamuk dan menghilangkan diri selama satu minggu.

Seminggu selepas itu Ana berbaik semula dengan Idris. Pada malam itu Idris mengajak Ana minum denganku selepas solat terawih.

Masa Idris bayar duit minyak di kaunter Petronas, aku dapat ambil nombor handphone Ana. Ana pernah tanyaku berapa harga bilik sewa di kawasan bilikku. Di atas bengkel motorsikal itu banyak bilik untuk disewa. Aku jawab RM230. Ana kata dia nak sewa bilik di situ juga.

Malam itu sewaktu sms aku bergurau tak payah sewa bilik baru, duduk di bilik aku aja. Ana tertarik dengan tawaranku itu. Kebetulan hubungannya dengan Idris semakin dingin sejak Ana baca sms itu.

Minggu terakhir puasa aku ajak Ana datang ke bilikku. Masa itu aku sudah minum dengan Idris. Idris hantarku ke bilik jam 12 malam. Jam 1 pagi Ana datang naik teksi. Aku bayar tambang teksinya. Malam itu dia asyik sms dengan Idris kerana dia tak puas hati dengan penjelasan Idris yang main dengan Awin.

Dia tak sangka Idris menduakannya dan Ana juga tak sangka Awin sanggup tikam belakangnya. Ketika Ana sedang asyik membalas sms Idris, aku hisap teteknya. Lama aku hisap teteknya yang besar itu. Selepas itu aku tanggalkan seluar dalamnya dan aku terus jilat nonoknya yang dicukur licin. Memang sedap jilat nonok Ana.

Ana sambil sms sambil kesedapan dijilat nonoknya. Lama aku jilatnya sampai dia orgasme. Aku terus tertidur kerana aku tak mahu berzina di bulan puasa. Aku bisik pada Ana kita main selepas hari raya nanti.

Entah macam mana kami yang tidur berpelukan bila kupegang nonok Ana asyik basah aja. jam 5 pagi bila koteku dah stim terus aku masukkan koteku ke dalam nonok Ana. Aku rasa bagaikan mimpi kerana aku tak sedar. Lama juga kami main dan lepas itu aku pun muntahkan air maniku dalam nonokku dan kami tidur semula.

Pagi esok Ana tidak kata apa dan pagi itu sebelum dia balik aku berinya duit raya. Malam itu dia smsku kata aku pandai jilat sampai terpancut air maninya. Dan dia menunggu selepas raya untuk kami sama-sama main semula dalam keadaan sedar. Malam itu aku main dalam keadaan tidak sedar. Akhirnya aku tersungkur kembali sedangkan aku sudah berazam tidak mahu berzina lagi. Nonokmu memang sedap Ana, sebab itu aku tersungkur lagi. Ya Allah, ampunkanlah dosa  hambaMu ini.

Kali pertama aku melihat wajah Ana, aku dah berniat suatu hari nanti aku nak main dengan Ana. Tidak sampai sebulan aku dapat main dengan Ana. Terima kasih kepada sms Awin kepada Iris yang menyebabkan Ana putus dengan Idris. Bila lagi kita dapat bertemu Ana?



No comments:

Post a Comment