Friday, August 31, 2012

PENGURUS BANK


kisah ni berlaku time umor aku 17......ni mmg first time dpt beroman ngan owg......aku ade sorang kakak mmber dier keje kt sini .mmber kakak akunto owg penang...dier mai sini sbb dpt ke je jdi pengurus bank.....die bru smpai kat sni so dier x de umah...kakak aku pon ofer la dier stay kat umah aku until die dpt umah sewa....mmber kakak aku nih mmeng bdn dier kecik tpi cuting bdn dier mmg best are.....pade suatu ari nih family aku sume x de kat umah..dieowg gi bandong aku SPM so aku x leh are ikot...jdi aku tinggal berdue je ngan mmber kakak aku toh........pade sutu mlm kotek aku ni asyik steam je....ala biase are die mintak nk toceng la toh...so aku pon bkk la internet lalu aku search 'redtube'....ak x pasan mmber kakak aku ni da' blek....klu dier bgi tau awl2 leh la aku tggoh sket time tok aku toceng......tau2 je aku pndang blakang dier da ade kat blakang aku...aku pon petak are....aku ckp'akak jgn la bgi tau kakak saye ek....sye merayu sgt kat kakak"....dier pon gelak tgk aku.....so dier pon ckp"x pe akak paham pe yg laki selalu but...akak pon ade adik lelaki gak.....x pe adik tros la smbong tgk akak nk mndi jap......."aku pon tarik nafazzzzzzzz lege......tibe2 x smpai 15 minit kakak to pggil aku msok bilik...aku pon dgn bertuala dgn kotek aku yg tgh steam dan mengeras nih pgi la msok bilik....aku tnye kat mmber kakak aku..."akak nk pe?" dier ajk aku dudok kat sebelah dier.....dier tnye npe laki mesti nk menoceng?....so aku pon jwb.....nk ajk pompan zmn sekarang ni ssh nk beromen pon gne duet....tibe2 dier mnyampok'akak klu beromen x minx det pon!!!!....aku teros terponger(terdiam)....doer tnye aku lgi puas ke klu skadar melancap je...?aku pon jwb mmg x puas tpi ape nk si buat dah nasib badan.......dier tnye aku lagi adik penah beromen x? aku tnye x pnh agi...npe?jom beromen ngan akak....kotek aku yg semakin layu kini steam semule setelah mendengar pelawaan mmber akak aku.....aku pon tolak are pelawaan dier...dier ugot aku klu adik xnk beromen ngan akaka..akak bgi tau ayh adik.....aku ckp are kat dier...aku x de pengalaman agi....dier ckp ala akak bleh ajr....dier teros tarik tgn aku tok rabe tetek dier....aku pon terngange bercmpor steam aku tros meramas tetek dier dgn penoh nokmat dan impian aku kini telah tecapai.....dier mendengus kesedapan arhhhhhh...arghhhh....k skunk adik msokkn jari adek kat pepek akak.....mele2 aku rase iyerr berair..geli toh....rupenye to air nikmat......aku tros memberanikn diri aku tok menjilat tetek mmber kakak aku smbil tgn ku dkt pepek dier.....aku msokkn 2 jari aku pln2....aku rase stil ketat agi nih...aku ckp kat mmber kakak aku x pe ke...dier dah steam tos dier ckp x pe adik pnye psl......aku tros letak bibir aku kat pepek dier kali ke 10 lidah aku menggentel biji kelentik dier dier kte adik tepi nnt muke adik kne air mazi akak....aku tros trik lidah aku..tau2 dkt ats ;ntai tu dah basah banjirr..........aku tros angkat akak toh atas katil...aku bukak aku pnye tuale..aku msokkn sku pnye pedang kat gue dier.....mle2 dier ckp sket....pls to dah due tige kali kotak aku keluar msok dier minx aku pam lagi laju.....aku pam laju2 smpai tetek dier terhuyong-hayang....keceplak-keceplek bnyi kat blek toh mlm toh....dah mcm2 style aku blaja dari dier.....dah hampir 1jam 30 aku sontot dier...dier plk dah smpai 5 kali klimax...tibe2 aku terase mcm nk terpancot.....aku tnye akak toh....akak nk pancot kat mne nih?.....kakak to kte jgn pncot dlm nnt kantoi.....aku teroskn dayongan aku dn pntas....aku tAREk kotek aku aku suroh dier kolom....dah smpai mse aku ckp akak ready ek air mani adik da nk terpancot nih...aku toceng2....dier tros ngange mulot..aku pam2 x smpai 2 saatair mani aku pon teros keluar...tnpe kompromi lagi....aku pncotkn air mani ku ke atas bdn nye...dan aku merengang kelegaan....senjak ari toh..aku ngan mmber akak aku setiap kali ade mase free je aku tros padok dier..........last aku beromen ngan dier mlm merdeka.....mlm to aku suroh dier mkn pill thn mengandong.....mlm to aku terlalu sedap...aku tros pancot kat dlm pepek dier......

No comments:

Post a Comment