Friday, August 24, 2012

JANDA ANAK TIGA


aku adalah seorang pegawai pemasaran dan selalu ditugaskan utk bertemu pegawai2 dari pelbagai jabatan kerajaan dan swasta. satu ari aku ke sebuah kementerian dan bertemu sorang pegawai dari unit akaun. aku present service dan produk sykt aku dan dari situ jugaklah perbualan jadi semakin mesra. selepas dari itu kami selalu berhubng melalui email dan sms. aku dpt tau yg dia janda anak tiga dan baru dua tahun bercerai. aku beranikan diri ajak dia jumpa, tapi dia menolak kerana pelbagai alasan. akhirnya aku cadangkan kat dia supaya kami jumpa mlm ini jugak. aku rancangkan supaya dia park keta dia kat area shopping mall dan jalan2 dgn keta aku. mlm nya dia datang dan ternyata dia lebih seksi dengan mengenakan t-shirt dan jeans ketat. dia ni jenis kecik so memang comel. baru la nampak breast dia yg tak besar tapi menarik jugak. ye la, 1st time jmper ari tu dia pakai baju kurung. nampak ayu walaupun bertudung. so kitorg pun berbual sambil aku drive sbb takut nak berhenti nanti kena rush. makin lama...makin la tak tahu nak drive ke mana. tak semena-mena aku pegang tgn dia tanpa bertanya. dia buat tak tahu jer...pastu datang la idea nak bwk dia ke rumah aku...aku buat alasan yg aku terlupa nak tutup sterika so kebetulan dah dekat dgn rumah aku...aku nak balik kejap. tanpa bnyk soal dia pun ok jer. bila sampai rumah, aku buat2 la gi check kat bilik sambil jeling kat dia. dia tanya tinggal sorang ke, aku jwb ade sorang kwn lagi...tapi outstation. lepas jemput dia duduk, dan hidang minum...kitaorg terus sembang lagi. aku yg dari tadi tak tahan terus tanya dia, boleh tak i nak kiss u. dia diam jer...aku terus cium dia dan dia pulak bg respon. pastu kitaorgterus romen dan aku bwk dia ke bilik. aku terus tanggal tudung dia dan memang dia comel berambut pendek. aku bukak t-shirt dia dan terserlahlah coli pink dan tanpa membuang masa, aku terus hisap tetek dia. kecik je tapi bulat dan padat...memang sedap sgt. pastu aku tanggal seluar dia dan ramas buntot dia. memang padat dan ade shape. aku jilat burit dia dan desahan dia cukup buat cair iman mana2 lelaki sekalipun...aku gerenti. kena pulak dengan suara dia yg manja dan suka merengek. lepas tu aku tanpa buang masa terus fuck dan tujah sepuashati...1st time main ni tak lama. ade la dalam 10 minit. pastu aku hantar dia ke keta dia. sebelum keluar...sempat jugak french kiss beberapa minit dalam keta aku...kini aku dan dia dah pun jadi suami isteri...aku dapat 3 anak yg comel dengan mak2 dia sekali comel. kini dia ngandungkan anak aku dan kami selalu buat sex dgn pelbagai cara tanpa jemu. aku tak pernah puas dan dia tak pernah cukup...bahagianya hidup ku sekarang walaupun keluarga aku tak setuju sbb dia janda anak tiga...tapi diaorg taktau puki dan body berpuluh kali sedap dari anak dara yg pernah aku rasa...sekian.

No comments:

Post a Comment