Monday, October 15, 2012

PEREMPUAN HAMIL

Kisah ni berlaku tahun lepas, ni kisah benar dan aku tak pandai nak mengulas sangat.


Hari itu aku pergi kat Mid Valley. Ketika aku keluar dari parking menuju jalan besar, aku terlihat seorang ahmoi pregnant (agak agak 8 bulan kot) cantik molek dan kulit putih bergebu, sedang berjalan dan mendokong anak dalam setahun lebih berdiri di tepi keretanya.


Aku memang suka tengok pompuan pregnant yang cantik, tambahan mukanya macam artist Cina dengan berpakaian ketat; di mana perutya membuncit ke depan dan buah dadanya yang kelihatan putih serta mengembang.


Aku tengok macam keretanya pancit. Aku pun berhenti dan beranikan diri bertanya dia perlu pertolongan tak untuk tukar tayar. Dia kata okey. Aku pun tolonglah dia tukar tayar. Lepas tu kami bertukar no telefon, katanya akan belanja aku makan satu hari nanti.


Lepas seminggu, dia sms kata nak jumpa, nak bagi makan kat Tenji. Jadi kitaorang pun pegi makan. Sambil berbual dan makan makan, aku bertanyakan peribadinya. Dia bagi au husband dia kerja outstation (kat Dubai), 3 bulan balik sekali. Lepas habis makan aku menghantarnya balik ke Shah Alam.


Sepanjang perjalanan, aku cuba cuba tanyakan tentang hubungan hidup seksnya. Dia berkata sudah 3 bulan tidak bermadu, akhir sekali bermadu masa husband balik kat KL. Itu pun seminggu je masa hubbynya kat rumah.


Boleh dikatakan setiap malam selepas anak sulungnya tidur dan bila bangun pagi seawal 5.30 pagi, dia berkata kemahuan seks bertambah selepas mengandung terutama anak kedua ini. Sehinggakan suaminya tak larat 7 hari pagi dan malam. Kekadang juga kemahuannya terangsang di masa petang selepas balik shopping dengan husband dan terus bermain kat sofa rumah.


Aku mula beranikan diri pegang tangannya semasa memandu dalam kereta dan dan sesekali berlawak dengan dia nak pegang perutnya yang dah 8 bulan. Dia tidak melarang untuk dipegang perutnya


Dia memakai spaggeti strap dress paras lutut, warna pink, yang berbentuk V shape, di mana buah dadanya hampir terkeluar. Tubuhnya yang kurus cuma nampak perutnya besar dan buah dadanya yang besar menonjol. Kelihatan juga dia memakai seluar berwana hitam lowcut lace. Dan aku tidak sengaja pegang diperutnya dan turun ke cipapnya yang sangat tembam.


Dia seakan terangssang dengan pegangan aku dari luar dressnya dan meminta jangan terlebih dari itu. Aku buat tak tau dan terus memegang buah dadanya. Kedengaran rintihannya, “ah.. ahh… ahhh.. stop it, stop... ahhh... ah... stop.....”


Keinginan aku juga terangsang dan berhenti di tepi jalan dekat sebuah kawasan perindustrian. Dengan rakusnya aku meraba dan menjilat putingnya yang kehitaman dan dia meraung kesedapan.


“Aah.. ahhh... ahhh... Don’t go beyond that, i tak boleh tahan, i bini orang... Don’t please....”


aku selambe je dan mencadangkanya check in kat hotel di Cheras kerana di rumah line tak berapa clear. Anaknya yang setahun lebih tu pun ada sama.


Lepas check in dan setibanya di hotel dan pintu hotel tertutup, aku berkata padanya, "you are the pretties pregnant women in the world, I want you tonight."


Dengan perlahan-lahan kami berkucupan dan aku mula meraba seluruh badannya dan tertanggallah dress dan colinya yang berwarna hitam, Dia mula meminta, “I dah basah dan tak tahan rangsangan you, I need you, I need you, ah ..ah ..ah... come on…”


Maka bermulalah adegan yang sangat nikmat dalam hidup. Dia amat inginkan batang aku yang besar menusuk cipapnya yang tembab dan lembap. Memang sedap cipap orang pregnant tambah-tabah yang dah 8 bulan. Sambil perutnya yang besar, dia suka fuck aku dari atas sambil memegang kedua dua buah dadanya yang besar dan kembang.


Memang puas tak terhingga, memang panas dan hangat lain dr cipap yang pernah aku rasa. Aksi keluar masuk bertahan selama 20 minit dan dia kelihatan sudah kesampaian sebanyak 2 kali. Aku bagi taunya, “I’m cumming…”


Dia minta semburkan semuanya di dalam. Akhir sekali semua air ku pancut ke dalam cipapnya dan kelihatan sperm meleleh keluar dari cipapnya yang tembam.


Selepas kejadian itu, kami selalu berjumpa sehingga ke hari yang terakhir sebelum dia deliver. Kekadang dalam kereta, kekadang dalam rumahnya di dapur ketika dia tengah memasak. Itulah pengalaman yang paling indah yang tidak dilupakan sepanjang hidup.

13 comments:

  1. Meme arr sedap buat sex dgn p.puan mengandung. .. whatsapp : 012 401 90 64

    ReplyDelete
  2. girlfriend aku seorang datin, semasa dia mengandong anak bongsu puas aku kerjakan pantat dia. Rupa nya masa mengandong dia kuat main pantat, aku pun enjoy sangat main pantat tembam dia, banyak air. aku main dia pantat dia hampir setiap hari sehingga dia nak beranak, aku tau dah masuk 9 bulan dia nak beranak so aku balun cukup cukup, esok petang dia pun di kerjarkan ke hospital lalu beranak anak lelaki, aku dia doktor cakap banyak air mani atas kepala bayi tapi doktor tak beritau suami dia yang kebetulan berada di Bali. Driber dia Sami yang hantar ke hospital

    ReplyDelete
  3. rekemen saya weiii...nak juga..hahaha

    ReplyDelete
  4. Nak janda tua ader ke 0177869526

    ReplyDelete