Wednesday, October 17, 2012

NAK LAGI

OK lah... setelah baca you allpunya cerita... nampaknya best juga ler... terasa juga aku nak menceritakan pengalaman aku sendiri...

Aku kenal Jack memang agaklama juga lah melalui internet.. lamajuga kami ni ni nak berjumpa namun disebabkan masing masing sibuk maka agak susah untuk menentukan masanya. Jack adalah seorang lelaki yang agak hansome mukanya nya seiras Leornardo gitu... memiliki badan yang tough dengan ketinggian 5'10".

Aku adalah seorang penuntut dan dia sudah pun bekerja. satu hari aku menerima e mail daripada Jack untukberjumpa di sebuah hotel terkemuka di bandar maka aku pun terus menerima undangan nya.

Namaku -Harry dan sememangnya aku sentiasa menunggu saat saat itu maklumlah selamaini hanya memuasakn nafsu drngan melancap sendiri dan melihat gambar lucah sahaja.


'HelloHArry.."

Itu lah sapaan pertama daripda jack pada masamula berjumpa.. meluhat kepada wajahnya aku terasa lutut aku goyah sebab dia sungguh hansome... lebih hansome daripada gambar yang di hantarnya..

Setelah mendapat kunci bilik jack dan saya terus menuju ke bilik yang dituju... aku merasa selesa dengan dia sebab tiada ada apa apa yang menimbulkan syak wasangka.

setelah kami masukkebilik.. jackdan saya terus berkenalandengan lebih lanjut lagi.. masing masing tidak mahu menunjukkan belang masing masing... lagipun ini adalahmy first time saya... buat dengan sama laki laki memang tidak pernah...

Akhirnya.. jack memulakannya dahulu... diangkatnya tangan saya dan diramas ramas kannya dengan mesra... uh... aku terasa sungguh stim... kemudian dia meletakkan tangan saya dekat dengan paha dia tidak jauh daripada dick dia... tangan saya digesel gesel semakin dekat dengan zakar dia... tangan aku mula memain peranan kerana tau apa yang dia hendak. aku pun mula meramas ramas zakar dia.. wow besar juga.. dan memang terasa denyutan nya... tangan jackmula menjalar ke dick saya yang mana sudah tegang sejak aku berjumapa dengan dia tadi. JAck memimpin aku ke katil.. dan membaringkanaku dengan begitu mesra.. bantal diletakkannya di kepala akuaku hanya menurut sahaja... 'u nak tutup lampu//" tanya jack.. namun aku ingin melalukannya dalam terang.. jack mula membuka seluar ku.. ditarikkannya perlahan dengan seluar dlmku...makab tersembul lah zakar ku yang 6" dengan kepala yg belum bersunat... 'Uh... i like this ' kata Jack... 'aku nak u berbogel juga kataku.. Jack pun aku bogelkan dengan perlahan lahan.. aku nikmati bentuk badannya dengan kepuasan.. rupany jack tidak memakai sebarang underwear... fuhhh zakarnya tegang dan licin dan bersih sudah cut juga... 7" macamitu... jack pun kembali kepada zakat ku... mula mula dihidu hodunya dengan hidung dia dam neramas dengan lembut... tiba tiba aku terasa zakar ku hangat dan aku melihat ke jack sudah mengulum zakat ku mula hanya di batang nya sahaja kemudia n dia terus membenamkan sampai ke pangkalnya.. aku terasa macamdi dalam surga. JAck mengulumdengan begitu ketat.. ;idahnya bermain main dengan begitu licin.. kehangatan mulut mengalir ke seluruh tubuh ku...

1 comment:

  1. Aku pernah main dengan adik angkat aku lelaki yg jambu kulit cerah..x sangka adik angkat aku ni sama bernafsu kat aku... rasa puas bila aku dpt jilat lubang bontot adik angkat aku ni... berderau saat aku bogelkan terus buat aku berahi n bernafsu kat dia...mlm 1st aku bw bilik asrama rasa puas lepas air mani aku memancut dalam lubang bontot dia.... start mlm tu dah mcm laki bini tiap mlm nak tido dgn aku... paling best bila cuti aku ikut dia balik kg dia..adik angkat aku punya syg kat aku dia bagi peluang batang aku rasa lubang pantat tembam aku dia yg baru btunang..2 mlm batang aku rasa lubang pantat tembam akak dia...

    ReplyDelete