Tuesday, July 17, 2012

SU NOR

aku ada seorang mak saudara yang kupanggil Su Nor. Usianya sudah 51 tahun janda anak lima. Sudah tiga tahun menjanda sejak diceraikan suaminya bernama Razak. Su Nor adalah adik emak aku tetapi mereka bukan adik beradik seemak seayah sebaliknya adik beradik seayah.

Sejak dia menjanda Nor amat ganas mempunyai hubungan sulit dengan ramai orang termasuk kawanku jais. jais pernah main dengan Nor sebanyak dua kali. Kata Nor kepada isteriku tetapi bila kutanya Jais dia tidak mengaku.

Yang peliknya Nor ni gemuk orangnya tetapi dia ramai peminat. malah anak teruna umur 21 tahun pun ada yang syok kepadanya. Nor memang amalkan sex bebas dan dia bebas main dengan siapa sahaja.

Banyak kali aku nasihatinya supaya jangan mudah percaya kepada orang lelaki kerana orang lelaki semuanya nak burit bukannya nak nikah. Bekas suaminya ajak dia nikah semula tetapi dia tidak mahu. mana dia nak puas dengan dudanya kerana tubuh dudanya kurus melidi sedangkan dia gemuk gedompol. Entah rasa entah tidak bila kote razak masuk lubang pukinya.

Masa sebelum nikah dulu Nor kurus orangnya. Lepas  bersalin anak pertama terus dia menjadi gemuk ikut emaknya yang bertubuh gemuk juga. masa kukecil kupernah main pondok dengan Nor masa dia duduk di pasir raja. Ketika itu datukku menjadi penghulu di pasir raja, hulu dungun. Masa cuti sekolah datukku bawa aku naik motorbot ke pasir Raja yang makan masa dua hari perjalanan.

Kami buat pondok di tingkat atas/ masa itu aku berpeluang mencium Nor. Aku darjah satu manakala Nor baru usia 5 tahun. Masa kami mandi sungai bogel dapat kumasukkan koteku dalam lubang burit Nor. Masa tu Nor masih kecil dan dia mungkin sudah lupa semuanya itu.

Suatu hari Nor yang bekerja di kuantan datang ke Kuala Lumpur berkursus. Aku duduk seorang di Kuala Lumpur. Bila kutahu Nor ada di Kuala Lumpur, aku minta no handphone Nor dari isteriku.

Dia suruh aku tunggunya di hentian putra. Kursus bermula esok di Hotel Brisdale, chow kit tapi aku ajak Nor ikut ke bilikku di Selayang. Apa lagi malam itu aku gomol tubuh Nor yang gemuk gedempol itu.

Nor kepuasan kerana dapat batang besarku.

"Dah lama Nor nak rasa batang Awang. Zah kata batang awang memang besar dan panjang," bisik Nor kepadaku. Malam itu aku dapat main dengan Nor empat kali. Aku balun Nor sepuas-puasnya. tak sangka pula Nor suka hisap peler dan dia pandai doggy sedangkan biniku tak suka didoggy.

Dia berkursus dua hari di Kuala Lumpur. Esoknya dia mahu balik ke Kuantan sekali lagi malam itu dia tidur di bilikku. Puas aku balunnya kerana selepas itu aku tidak berpeluang lagi membalun emak saudaraku.

No comments:

Post a Comment