Saturday, July 14, 2012

KAWAN

Aku adalah seorang suami yang sporting. Umurku 30 tahun manakala isteriku umur 25 tahun. Kami sudah lima tahun nikah.  oleh kerana kami sibuk dengan karier, maka kami belum ada anak. Oleh kerana kami belum ada anak, ke mana-mana kupergi kubawa isteriku Liza jumpa kawan-kawanku lepak di kedai mamak, karaoke dan tengok wayang.

Jadi ramai kawan kawanku sudah kenali Liza. Antara kawanku ada seorang bernama Jais yang ambil kesempatan dengan kemesraan isteriku. Dia selalu menngadu padaku Jais sengaja pegang tangannya bila aku pergi ke tandas bila minum di kedai mamak.

Aku tak kesah dengan aduan Liza kerana kuanggap sudah lumrah lelaki suka mengusik perempuan. Pada suatu hari Jais datang ke rumahku jam 6.30 petang. Kami berbual di ruang tamu di tingkat bawah manakala Liza rehat di bilik kami di tingkat atas.Jam 7 Liza turun ke bawah join kami berbual.

Tepat jam 7.20 petang masuk waktu maghrib Jais mahu solat maghrib. Aku suruh Liza bawa Jais masuk ke bilik kami solat di bilik yang ada bilik air kerana bilik air yang satu lagi rosak.

"Hantar Jais solat di bilik kita," kataku sambil terus menonton Astro.Jais ikut Liza masuk ke bilik kami di tingkat atas.

Masa masuk bilik ini bila Liza tutup pintu, terus Jais terkam Liza. Dia terus peluk Liza. Liza mahu menjerit tapi jais tutup mulut Liza.

"Hubby i ada di bawah tu," kata Liza.
"I geram tengok u," kata Jais sambil peluk Liza kemas-kemas.

Dia terus cium pipi, tengkok Liza dan cium bibir Liza. Liza makin lemas dan makin lemah.

Jais terus rebahkan Liza di atas katil. Dia singkap t shirt Liza dan terus hisap tetek Liza. Liza memang tak pakai bra bila duduk di rumah. Mungkin jais geram dengan Liza bila tengok Liz atak pakai bra bila berbual di bawah tadi.

Jais terus hisap tetek Liza. Liza semakin naik syok. Air pukinya sudah basah. Tanpa buang masa Liza selak kain batik Liza dan Liza yang tak pakai seluar dalam terus dihentam Jais. jais berkali-kali mendayung puki Liza yang kurang bulu itu.

Jais pun terus pancut air maninya dalam puki Liza. lepas itu dia masuk bilik air dan basuh mukanya dan cuci kotenya. Liza baring di atas katil. Sebelum keluar dari bilik itu, sempat jais cium pipi Liza dan mengucapkan terima kasih.

"dah solat?" tanya aku bila Jais turun ke bawah.
"dah,"kata Jais sambil tersenyum.
"mana Liza?" tanyaku.
"Dia nak solat tu,"kata Jais sambil minta diri.

Bila jais balik aku terus naik ke atas dan dapati Liza sedang mandi dalam bilik air. Bila dia keluar dari bilik air berkemban dengan tuala aku peluk Liza dan kami terus berkucupan.

Liza masih ghairah dan kami terus main dengan pelbagai style. Mungkin dia tak puas tadi kerana tadi terpaksa main dengan jais dalam keadaan tergesa-gesa.

Sembilan bulan kemudian Liza melahirkan anak lelaki yang wajahnya mirip wajah jais. mungkin bayi itu anak Jais kerana sudah lima tahun kami nikah tetapi Liza tak pernah mengandung.

No comments:

Post a Comment