Saturday, February 9, 2013

TAK PUAS







Aku mengenalinya melalui blogku.
Bila kubuka emailku, kudapati seorang wanita menghantar sebuah cerita untuk
disiarkan dalam blogku. Aku terus menyiarkan pengalaman peribadinya bersama
boyfriendnya dalam blogku yang sudah mencapai 9 juta hit.


Selepas itu aku hantar e mail
beritahu Rossa bahawa sudah kusiarkan ceritanya dalam blogku dan aku minta no
handphonenya. Entah macam mana dia menjawab e mailku dan memberi no
handphonenya.


Aku terus sms kepadanya
mengatakan bahawa berdasarkan ho hpnya, dia ni orang Perak.


“I ada di Ipoh sekarang. U ni di
Perak ke?” tanyaku dalam sms yang kuhantar pada 10.30 malam. Setengah jam
kemudian dia menjawab smsku beritahu dia ada di Taiping.


“Dekat aja. I dari KL kebetulan
datang ke Ipoh. U di Taiping tak jauh mana,” jawabku dalam sms itu.


“Cerita dalam blog itu cerita
betul ke?” tanyaku


“Yalah. Cerita betullah kisah I
dengan boyfriend I,” katanya.


Kami terus bersms sampai jam 1
pagi. Banyak perkara yang kutulis dalam sms itu. Dia kata boyfriendnya dah dua
bulan berada di Sabah jaga projek di sana. Dah dua bulan dia rindukan batang
boyfriendnya. Sambil bergurau, aku kata biarlah aku mengisi kekosongan itu.


“Datanglah ke Taiping,” tulisnya.


“Esok I kena balik KL. Nanti one
day I datang ke Taiping cari u,” jawabku dalam sms.


Aku kata ini ada peluang untuk
merasa puki Rossa yang berusia 26 tahun itu. Dia kata dia belum nikah lagi.
Esoknya aku balik ke KL dengan bas. Sepanjang perjalanan dia sms denganku.
Walaupun hari itu hari Sabtu dia tetap bekerja. Oleh kerana boss tiada di ofis,
dia banyak habiskan masanya dengan bersms denganku.


Petang itu dia kata nak beritahu
sesuatu, “U kesah tak?”


“Cakaplah,” jawabku dalam sms.


“I sebenarnya bini orang tapi I
tak puas dengan suami i. Batangnya kecil. Dia tak minat sex. Main sebulan
sekali saja. Dia dah keluar air, I tak sempat keluar pun. Lepas main terus dia
tidur. Yang di Sabah tu boy friend I,” tulisnya dalam sms.


“Malam tadi masa I sms u, hubby u
ada di mana?”tanyaku


“Dia dah tidur. I pun masa tu dah
tidur. Bila dengar sms u masuk jam 10.30, I terjaga dari tidur dan layan sms
u,”jawabnya.


“Patutlah malam tadi u tanya I,
biasa tak I main dengan bini orang? I tak kesah u bini orang asalkan u puas,”
kataku.


“I bukan berniat nak curangi dia.
Dia suami yang baik, ayah yang penyayang kepada anak I yang berumur 1 tahun
itu. Dia beri I nafkah zahir yang cukup tapi I menderita nafkah batin. Takkan I
nak minta cerai darinya,” tulis Rossa.


“I simpati dengan u. Tak apalah
alang-alang mandi biar basah. I tak kesah u isteri orang asalkan u puas,”
jawabku.


“I nak sampai di rumah dah. Kalau
malam ini line clear, I sms u,” tulisnya lagi.


Baru kenal dua hari tapi kami
cepat mesra bila bercakap soal sex dalam sms. Dia suka semua style termasuk
doggy sedangkan suaminya hanya suka duduk di atas. Dia malu berterus terang
dengan suaminya. Dengan boy friendnya dia puas.


“I tak main dengan u taka pa,
asalkan dapat jilat aja,” tulisku dalam sms.


“I memang suka dijilat.Hahaha,”
tulisnya pula.


Sejak hari itu kami saling
berbalas sms. Apatah lagi waktu bekerja dia sempat melayan smsku. Di rumah
jarang dapat peluang untuk sms kerana line tidak clear. Bila suaminya keluar,
baru dapat kami sms.


Setelah sebulan berkenalan
melalui sms, kami buat temujanji untuk berjumpa di Taiping. Aku baru sampai di
pekan itu pagi itu dan aku check in di sebuah hotel bajet.


Dia yang bertudung warna pink
datang ke hotelku tepat jam 10 pagi dengan kereta Myvinya. Bila dia masuk
bilik, aku terus memeluknya. Badannya berisi juga tetapi tak nampak gemuk
kerana tubuhnya  tinggi. Kalau dia pendek
macam Datin Seri Rosmah, barulah dia kelihatan gemuk.


“Apa khabar ayang?”tanyaku.


“Khabar tak baik pasal dah
sebulan nak rasa abang punya,” katanya sambil memegang batangku yang sudah
menegang dalam seluar.


Apa lagi kami pun berkucupan non
stop. Aku baringkan Rossa di atas katil. Sambil mengucupnya aku membuka
bajunya. Terserlahnya buah dadanya yang besar itu. Aku terus menghisap teteknya
bertalu-talu kiri dan kanan.


Sambil itu aku mencium tengkuknya
dan dia berpesan agar jangan buat love bite di tengkuknya takut suaminya
nampak.


Aku membuka kain yang dipakainya
dan terus buang kainnya ke lantai. Aku terus mencium seluar dalamnya yang
berwarna pink. Aku melurut seluar dalamnya ke bawah dan dia mengangkat kaki
supaya mudah seluar dalam itu dilurut.


Aku cium pukinya yang tembam. Dah
basah. Aku terus menjilat pukinya dan menjulurkan lidahku ke dalam lubangnya
yang sempit.


“Sedap bang. Abang ni pandai
jilatlah,” pujinya.


“Bf di Sabah tak pandai?” tanyaku


“Sedap jilatan abang lagi,”
katanya.


Dia pun sudah tak sabar dan terus
membuka seluarku  dan dia menghisap
batangku bertalu-talu. Tak sangka pula dia begitu pandai menghisap batang.


Kami pun berbogel di atas katil
itu. Kami duduk posisi 69 sambil aku menjilat pukinya dan dia pula menghisap
batangku.


“cepatlah bang tak sabar nak rasa
abang punya,” rintihnya.


Akupun masukkan batangku ke dalam
lubang pukinya yang sempit.


“besarnya bang. Sakitnya,” kata
Rossa.


“sakit tapi sedap,” katanya lagi
sambil aku terus menghisap teteknya.


“Nak duduk di atas bang,” pintanya.
Kami tukar posisi dan dia mencapai orgasme yang pertama. Aku suruhnya
menunggeng pula. Apa lagi aku pun hentamnya secara doggy. Aku dah tak tahan.
Kami sama-sama capai orgasme. Dia puas kerana dapat dua orgasme sedangkan
dengan boyfriend Sabah hanya dapat satu orgasme aja.


“Sedap kemutan ayang,” kataku.


“Sex Goddess kan,” katanya sambil
ketawa.


Kami berehat selama setengah jam.
Lepas itu kami mandi bersama dan main dalam bilik air. Dua jam dia bersamaku di
hotel itu dan terus dia balik ke rumahnya kerana bimbang lama-lama berada di
luar. Nanti suaminya suspect pula.


Sejak peristiwa itu setiap hari
Ahad aku ke Taiping untuk menemui kekasih gelapku. Hubungannya dengan suaminya
tetap macam biasa. Dia dah tak kesah suaminya tak minat sex kerana aku sudah menjadi
pemantat tetapnya.


Aku sendiri tak tahu sampai bila
skandal ini harus terjalin. Yang penting dia mahu kepuasan asalkan tidak
meruntuhkan rumahtangganya.  Dia
sayangkan suaminya dan sayangkan anaknya. Cuma dia tak sampai hati untuk minta
cerai akibat kegagalan suaminya memberi nafkah batin. Biarlah ia berterusan
begini asalkan perbuatan kami tidak kantoi.










2 comments:

  1. Ada gurl ya berminat dgn i... Bleh wasap i..jgn sms ek.. Nazriey-28-dengkil,sell
    01133119382-kepada yg brani sahaja k..

    ReplyDelete