Wednesday, February 13, 2013

G SPOT


Kaki melangkah pantas ke perhentian teksi. Aku duduk di tempat duduk yang disediakan. 15 minit berlalu, aku masih tidak nampak kelibat lelaki yang berjanji untuk menjemputku. Aku resah. Sungguh aku tak biasa berada di tempat orang. Tak lama kemudian Honda Accord hitam meluncur dan berhenti di hadapanku. Tingkap kereta diturunkan. Seorang lelaki berkaca mata hitam senyum dan melambai ke arahku. Aku bingkas bangun dan masuk ke dalam perut kereta.
Aku gugup. Wangian minyak wangi berjenama Aramis milik lelaki itu menyerbu masuk ke rongga hidungku. Sesekali aku menjeling ke arahnya. Wajahnya tak ada beza dari gambar yang dihantarnya padaku 3 minggu sebelum itu. Dia yang ku kenal hanya melalui laman ‘chatting’ Yahoo Messenger menarik minatku untuk ‘mengenalinya’ dengan lebih rapat walaupun jurang usia antara kami yang terlalu jauh. Pertemuan kali pertama buatku berdebar-debar menanti apa yang bakal berlaku.
“ So my dear, how’s your journey?” Dia menyoal sambil menanggalkan kaca mata hitamnya.
“Good.” Balasku pendek.
“ You looked prettier in real.” Aku senyum dengan pujiannya.
“Can’t wait to have my lips on your body.” Ucapnya sambil mengenyit mata.
Keretanya membelok ke perkarangan parking Vistana Hotel. Dia melangkah di hadapan dan aku hanya mengikutnya dari belakang. Bertubuh sederhana dengan ketinggian 175cm. Berpenampilan kemas sesuai dengan kerjayanya sebagai seorang pensyarah di salah sebuah IPTS terkemuka di Selangor. Semasa di dalam lif dia merangkul mesra pinggangku dan menarikku rapat bertentangan dengannya.
“ I love your smell. Very seductive.” Kucupan lembut singgah di pipi.
Kami berjalan menuju ke bilik dengan tangannya melingkari erat di pinggangku. Pintu bilik dibuka. Udara dari penghawa dingin bilik buat aku berasa nyaman. Dia duduk di birai katil. Aku duduk disebelahnya. Dia mencapai tanganku dan mengusap lembut jari jemariku dan dikucupnya perlahan. Ah. Romantik. Aku tatap raut wajahnya. Licin. Tiada kumis ataupun jambang.
“ U nak makan dulu ke atau, u nak I makan u dulu??”. Aku hanya ketawa mendengar pertanyaannya.
“ Better makan I dulu kut. Tapi I nak freshen up kejap.” Ujarku lalu bingkas bangun untuk menuju ke bilik air. Dia menarik tanganku dan membawa tubuhku dalam pelukannya. Aku kaget. Pelukannya erat seolah tak mahu melepaskan ku.
“ Tak payah la. Original smell lebih sedap tau.” Tangannya meramas-ramas bontotku. Lalu dia berdiri. Bibir aku menjadi mangsa lahap bibirnya. Rakus, ghairah dan berahi. Aku yang terkejut pada awalnya mula mendapat rentak ciumannya. Bibir aku dihisap dan dijilat lembut. Sesekali lidahnya dijolok masuk ke dalam mulutku. Ummph. Aku makin ghairah. Perlahan dia membaringkan ku atas katil.
Dia terus mencumbuiku. Leherku dicium dan digomol. Aku asyik. Tangannya lembut mengusap leherku dan turun ke tetekku. Di a meramas tetekku dari luar. Dia mebuka butang ‘blouse’ yang ku pakai satu demi satu dan menanggalkannya. Kemudian melepaskan cangkuk bra yang aku pakai. Ciumannya turun dari mulut ke leher dan turun ke tetekku. Dia menggentel puting tetekku dengan lidahnya. Aku kegelian. Dia terus menghisap putingku dan dinyonyot lama. Sesekali dia menggigit membuat aku makin hilang arah. Tetekku dihisapnya bergilir-gilir kiri dan kanan. Nafasku makin laju. Ah. Aku benar-benar ghairah!
“Ahh..Ahh..Mmmmphh.” Aku mendesah perlahan.
Aku rasa pantatku sudah banjir. Hisapan dan jilatannya buat aku benar-benar berahi. Memancut air gatalku keluar tiap kali dia menghisap.
Seluar ku pula dilucutkan. Tangannya mengusap lembut pantatku yang masih terlindung dengan pantie ku yang telah basah. Dia berhenti memberi isyarat padaku yang dia ingin melucutkan cebisan kain terakhir yang melekat ditubuhku. Dia turunkan badannya dari dan mengangkangkan aku.
“Wow.. U are so wet!” Dan jarinya menyentuh lembut pantatku. Jarinya meluncur laju di alur pantatku yg licin. Sedikit demi sedikit dia memasukkan jarinya dlm rekahan bibir pantatku mencari-cari mutiara yang tersorok di dalam. Kelentitku terus digentel dgn jarinya. Aku mengeliat kesedapan. Mulutku mengerang tak henti-henti. Tiba –tiba aku terasa lidahnya menjilat alur pantatku. Lidahnya di tusuk masuk dalam lubang pantatku. Aku mengerang kuat. Hidungnya ditekan dan digeselnya di kelentitku. Terangkat- angkat bontotku menikmati jilatannya. Aku hilang arah. Aku menarik rambutnya dan mengepi t kepalanya dengan pehaku. Ah. Lagi laju dia menjilat. Aku klimaks. Tubuhku kejang. Disedut air pantatku yang meleleh keluar semahu-mahunya.
Dia bangun dan berbaring di sebelahku yang kepuasan. Dia pusing menghadap aku.
“ Ur cunt smells really nice.” Dia memasukkan jarinya ke dalam lubang pantatku.
“ You want to know where’s your G-Spot?” Aku mengangguk. Menarik juga. Aku tak pernah tahu mana letaknya tempat paling sensitif aku.
Dia tolak jarinya perlahan. Aku menanti penuh debar. Dia merenung ku sambil tersenyum. Dia kuis kelentitku. Dia mainkan jarinya di kelentitku. Air gatalku merembes keluar lagi. Aku terasa dia menolak jarinya masuk lebih dalam.
“Kuatnya you kemut. Putus jari I nanti.” Usiknya
Dia berhenti menjolok.
“I think it’s here.” Lalu dia memainkan jarinya di kawasan itu. Aku rasa geli. Lama kelamaan aku rasa di awang- awangan. Tak dapat aku jelaskan kesedapan bila dia memusing dan menggesel jarinya di situ. Macam macam perasaan. Aku paut tangannya erat. Nafasku makin laju.
“Ohh.ahh..ahhh...ehhekk...aahhh..you..sedap sgt..ahhh..ahhhh..” Aku merengek tak henti.
Aku rasa macam nak terkencing. Aku pinta dia berhenti.
“No, you bukan nak kencing. Just lepaskan.” Aku jadi tak tentu arah. Mata putih ku naik ke atas. Sungguh tak pernah aku rasakan nikmat seperti itu sebelum ini. Makin kuat aku kemut. Dia hanya senyum sambil tak henti-henti memainkan jarinya. Aku paut erat tangannya.
“Ahhh..ahhh.ahhh.ahhh..” Badanku menggelinjat. Air ku memancut keluar.
Aku melepaskan keluhan.Aku buka mata. Perlahan dia tarik tangannya keluar. Aku bangun dan duduk. Habis basah cadar dek air pantat aku. Aku bingung
“ Its your cum, bukan kencing.” Dia senyum sambil kenyit mata.
Dia baringkan aku semula.Dia memanjat atas badanku dan dia melutut berhadapan mukaku.Batangnya yang dari tadi keras di sua ke mulut aku.
Mulutku terus menyambar batangnya. Dia membongkokkan badannya dan ditolaknya masuk lebih dalam ke anak tekakku. Kemudian dia mula mendayung. Aku hanya mengawal mulutku supaya batangnya tak kena gigiku. Dia dayung lagi, aku kepit batangnya dengan bibirku. Dia mendesah kuat.
“Oh yes baby. Oh yes. Good..Ahh..Ahh.”
Aku tolak punggungnya agar dia lebih rapat. Aku ramas dan aku usap bontotnya. Dayungannya makin laju dan dia menyembur air maninya memenuhi rongga mulutku. Aku telan kesemuanya.
Dia keletihan. Dia duduk bersandar di sebelahku.
“ I ada class petang ni. I’ll come again tonight.” Dia kucup dahiku dan bingkas bangun membersihkan badan.
“Jangan nakal-nakal ya?Lock the door.” Pesannya lagi sebelum berlalu keluar dari bilik meninggalkan aku keseorangan.

2 comments:


  1. interesting articles and this is my first first reading a very interesting article thanks for this article that fits with the theme news.
    raja poker

    ReplyDelete