Wednesday, October 26, 2011

TAUBAT

Haji Piee,55, sudah pergi ke Mekah menunaikan fardhu haji dan dia juga sudah banyak kali menunaikan umrah. Oleh itu dia berazam tidak akan berzina lagi. Sudah lima tahun dia tidak berzina sejak dia membasuh batangnya di Mekah dengan air zam zam.

Pernah satu hari girlfriendnya Lina marahinya kerana dia tak main dengan Lina. Sejak malam itu Lina putuskan hubungan dengannya kerana dapati Haji Piee tidak mahu setubuhinya sedangkan mereka sudah buka baju dan seluar. Haji piee teringat dengan azamnya itu tidak mahu berzina.

Sejak ada facebook, Haji Piee menjalin hubungan dengan ramai perempuan. Dia ada dua facebook. Untuk saudara mara dia guna nama sebenar Haji Shafie manakala untuk kawan-kawan perempuan dia guna nama samaran Awang Dogol. Dia guna facebook untuk kawan-kawan perempuan supaya isterinya tidak tahu dengan aktiviti mengurat.

Sebagai lelaki normal, siapa yang tidak mahu perempuan. Pada satu malam dia chatting dengan seorang janda anak tiga bernama Rossa berusia 36 tahun.Maka Haji Piee pun plan nak bertemu dengan Rossa di Selayang.Haji Piee mengenali Rossa melalui kawannya, Kamal. Rossa pernah jadi girl friend Kamal tapi sudah putus. Haji Piee tak tahu rupanya Rossa sudah lama jadi rakan facebooknya. Bila Kamal beritahunya baru dia tahu Rossa. Cantik juga Rossa berkulit cerah.

Rossa datang dengan housematenya bernama Shila berusia 22 tahun. Selepas makan di kedai Pak Lam, mereka pergi karaoke di Warta Lama. Karaoke  dalam bilik itu menetapkan RM10 untuk 13 buah lagu.

Oleh kerana Shila tidak pandai menyanyi maka Rossa dengan Haji Piee menyanyi berduet lagu-lagu Jangan Pisahkan, Yang Tersayang, Di Taman Firdausi, Memori Daun Pisang.

"U duduk di mana Rossa? ” tanya Haji Piee ketika dia masuk ke dalam Myvi Rossa selepas keluar dari karaoke.
"Damansara Damai," kata  Rossa.
"Kita hantar Shiela balik dulu," kata Haji Piee. Rossa pun memandu Myvinya ke Damansara Damai menghantar Shiela.
"Kunci bilik baik-baik Sheila," pesan Rossa kepada adik angkatnya itu.
"Kita nak ke mana Haji?" soal Rossa.
"Masih awal lagi. Kita lepak di rumah i di Kepong," kata Haji Piee. 15 minit kemudian Rossa tiba di kondo Haji Piee.


Rossa ikut Haji Piee masuk lif ke tingkat 10 kondo itu. "Orang rumah haji mana?" tanya Rossa.

"Ada di Sungai Buloh. Ni ofis i dan tempat i lepak," kata Haji Piee. Bilik sebelah ofis dan bilik belakang tempat i tidur.
"Haji balik rumah pukul berapa?" tanya Rossa yang duduk di ruag tamu atas kerusi sambil menonton televisyen.
"Biasanya jam 1 pagi selepas buat kerja di ofis," kata Haji Piee.
"Haji, boleh guna tandas. Nak kencing kejap," kata Rossa.
"Masuk tandas dalam bilik i. Ada lampu. Tandas belakang tak ada lampu," kata Haji Piee ajak Rossa masuk ke biliknya.

10 minit menunggu Rossa keluar dari tandas biliknya, Haji Piee terus memeluk Rossa.
"Jangan haji tak baik,"kata Rossa.

Haji Piee terus menolak Rossa ke atas katil bujangnya.Dia terus mencium tengkuk Rossa. Rossa yang kegelian membiarkan sahaja walaupun mulutnya kata jangan.

Haji Piee buka baju Rossa dan colinya dan terus menghisap tetek Rossa.
"jangan haji, nanti i tak tahan," kata Rossa. Haji Piee meneruskan hisapan tetek kanan dan kiri tanpa henti.Rossa yang sudah lima bulan tidak dihisap teteknya mengerang kesesapan.

Haji Piee buka selur jeans Rossa dan Rossa sudah bertelanjang bulat di atas katil. haji Piee turut membuka baju dan seluarnya. Haji Piee menjilat nonok Rossa dan akhirnya dia membenamkan batangnya ke dalam nonok Rossa.Betapa sempitnya nonok janda tiga anak itu.

Rossa yang sudah lima bulan tidak disentuh Kamal seronok dengan permainan Haji Piee. Haji Piee sudah lama geram tengok punggung besar Rossa. Dia suruh Rossa menunggeng dan dia doggy Rossa. Rossa menjerit kuat kesedapan. Maka terpancutlah air mani Haji Piee dalam nonok Rossa.

Mereka berpelukan erat.
"Kamal kata Haji dah taubat," kata Rossa.
"Kamal pun kata Rossa dah lima bulan bertaubat tetapi kenapa tak halang i,"kata Haji Piee.
"Macam mana nak halang bila tetek kena hisap. Tempat tu memang sensitif," kata Rossa.
"I pun dah tahan tengok tetek besar Rossa dan punggung besar Rossa, maafkan i," kata Haji Piee.
"Kata dah taubat rupa-rupanya tahu buat," kata Rossa sambil ketawa. Haji Piee turut ketawa sambil memeluk Rossa.Rossa tersenyum sekurang-kurangnya sewa bilik dan bayaran ansuran kereta bulan itu sudah lepas bila Haji Piee memberinya RM1 ribu. Sebelum mereka balik jam 3 pagi sekali lagi mereka berzina pada malam itu.

No comments:

Post a Comment