Wednesday, October 26, 2011

SELINGAN 4

Pada zaman dahulu ada seorang Raja yang berusia 60 tahun  suka berburu binatang. Bila Baginda keluar berburu dia akan pergi selama sebulan. Maka Baginda tinggalkan permaisuri keempatnya yang baru dinikahinya, seorang anak dara berusia 20 tahun di istana barunya,

Oleh kerana Baginda tidak sempat menyentuh permaisuri barunya maka Baginda pakaikan cawat besi di kemaluan isterinya.Ini bermakna jika ada yang cuba merogol permaisurinya secara automatik kote yang masuk akan putus dipancung oleh cawat besi itu.

Selepas sebulan berburu Baginda balik ke istana. Maka Baginda panggil semua pengawal istananya seramai 20 orang. Maka Baginda suruh semua pengawal lelakinya telanjang. Baginda terkejut semua kote pengawalnya putus. Ini bermakan mereka semua mahu buat curang dengan isteri mudanya.Maka semua pengawal kena pecat dari jawatan mereka serta merta.

Hanya kote ketua pengawal sahaja yang tidak putus. Baginda puas hati dengan kesetiaan ketua pengawalnya Pak Rani.

"Pak Rani, mintalah apa sahaja dengan Baginda kerana Pak Rani soranglah yang paling setia dengan Beta," kata Baginda.

"Amfun tuanku. Phatik tak nak mhintak apa," kata Pak Rani dalam suara sengau.

Raja hairan kenapa suara Pak Rani sengau. Maka Baginda suruh Pak Rani buka mulutnya. Baginda terkejut melihat lidah Pak Rani putus.

Rupa-rupanya Pak Rani juga bukan orang yang setia dengan Baginda kerana dia cuba menjilat kemaluan isteri Baginda. Masa jilat itulah lidah Pak Rani putus dipancung oleh cawat besi isteri Baginda.

No comments:

Post a Comment