Saturday, October 15, 2011

LAIN YANG DICARI, LAIN YANG DIJUMPA

Suamiku seorang playboy. Dia suka bohongi aku. Dia kata dia pergi outstation tetapi dia sebenarnya ada di Kota Kinabalu bermalam bersama girlfriendnya. Aku sudah masak dengan perangainya kaki perempuan.

Aku kenali kawan baiknya Jack. Aku call Jack tanya di mana Ramli berada. Dia kata suamiku  pergi ke Kudat.Aku rasa Jack dah berpakat dengan suamiku.

"Kalau kakak tak  percaya mari kita cari Ramli malam ini," kata Jack. Tepat jam 9 malam Jack ambilku di rumah untuk mencari suamiku.Jack tahu di mana suamiku selalu lepak.

Setiap pub kami pergi,memang sah Ramli tak ada.Memang betul suamiku outstation. Tepat jam 11.30 malam Jack ajakku singgah di sebuah hotel di Bandaran Berjaya.Hotel murah itu tempat persinggahan Jack. Jack kata kadangkala Ramli datang ke bilik sewaan Jack.Jack bayar bulanan bilik itu.

Jack juga kaki perempuan.Tapi dia duda, tak apalah kaki perempuan. Suamiku yang ada anak dua buat malu aku aja kerana dia suka kongket sana kongket sini. Sejak setahun bertukar ke Sabah sudah banyak mana puki Sabah yang dibelasahnya sama ada puki Bajau,Kadazan, Dusun, Sungai, Suluk, Rungus,Bisaya,Brunei dan Filipina.

"Kakak  tunggu di sini.Jam 1 biasanya Ramli sampai,"kata Jack yang duduk di atas kerusimanakala aku duduk di atas katil.
"Mengantuklah Jack,"kataku.

"Kak tidurlah.Nanti Ramli sampai saya kejutkan,"kata Jack yang sedangmenonton tv.
"Okaylah,"kataku sambilmasuk dalam kain selimut.

Rupa-rupanya tepat jam 12 malam, hotel itu menayangkan blue filem.Aku yang tertidur terjaga pada jam 12.30malam melihat Jack ralit menonton blue filem.

"Cerita apa Jack?" tanyaku
"Di sini tepat jam 12 malam memang tayang blue filem,"jawab Jack.
"Kak tak tidur?" tanya Jack.
"Dah tidur. Kak terjaga pasal sejuk sangat air cond,"jawabku.

Jack terus slowkan volume air cond dengan remote. Tiba-tiba dia naik ke atas katil duduk disebelahku.

"Saya pun sejuk kak," katanya yang duduk dalam selimut di sebelahku.Kamimenonton adegan demi adegan dalam blue filem itu.

"Kak biasa ke tengok blue filem?" tanya Jack.
"Biasa juga tengok dengan Ramli. Tapi dah lama tak tengok," kataku.
"Kak suka hisap macam tu?" tanya Jack ketika melihat heroin mek  salleh menghisap batang Negro.

"Sukalah,"jawabku.
"Jack mesti suka jugakan?" soalku
"Mestilah.Hahaha,"jawab Jack.Selepas itu Negro itu menjilat nonok mek salleh.
"Jack suka jilat?" tanyaku
"Sukalah," jawab Jack
"Kakak suka dijilat?" tanya Jack
"Sedap,Hahaha,"jawabku

"Jack suka nonok tak ada bulu?" tanyaku bila lihat nonok mek salleh itu tiada bulu.
"Suka," jawab Jack sambil ketawa.

Besarnya batang Negro itu menghentak nonok mek salleh itu.

"Kak suka batang besar?" tanya Jack
"Sukalah," jawabku sambil ketawa.

"Semua kak suka.Hahaha.Yang ini kak suka?" terkejut aku bila lihat Jack mengeluarkan batangnya yang sudah menegak dari seluarnya.

"hahaha," kataku sambil memegang kote Jack.

Aku terus menghisap kote Jack. Jack rasa sedap sekali dengan hisapan yang tidak berhenti-henti itu. Jack membuka baju dan seluar panjangnya manakala aku turut menanggalkan bajukudan seluar jeansku.

Giliran Jack pula menghisap tetekku dan kemudiannya dia menjilat nonokku.

Terkejut Jack bila lihat nonokku tiada bulu.

"Nonok kak pun tiada bulu.Hahaha" kata Jack.

Lama dia sedut nonokku dan akhirnya kami bersetubuh di hotel itu.pelbagai aksi kami lalukan termasuk doggy stail dan aku trurut duduk di atas jack.

Kami sama-sama capai orgasme.Aku tertidur dalam pelukan Jack.Bila kubangun jam sudah 5 pagi.Aku kejutkan Jack supaya hantarku balik ke rumah.

Aku cari Ramli,akhirnya aku dapat Jack. Lain yang dicari,lain yang dijumpa.

No comments:

Post a Comment