Thursday, October 27, 2011

SELINGAN 6

Dalam sebuah kapal yang sedang belayar ada seorang pelacur manakala kelasi kapal ada seramai 30 orang. Pelayaran kapal itu makan masa selama sebulan. Maka kelasi itu bergilir-gilir melanggani pelacur kecuali kapten kapal.

Pada suatu hari seorang kelasi mahu bertaruh dengan kapten kapal.
"Cuba teka kapten bulu kemaluan perempuan itu warna apa?" tanya kelasi kepada kapten. Kebetulan perempuan itu ada di sisi kelasi tersebut.

"Kalau kapten kalah, saya dapat miliki kapal ini," kata kelasi itu bangga. Oleh kerana rambut perempuan itu berwarna perang maka kapten pun berkata," perang".

"Salah kapten. Warna hitam," kata kelasi itu. Kelasi itu bangga kerana kapal itu akan menjadi miliknya sebentar lagi.

Kapten tidak puas hati kerana sudah kalah bertaruh. Dia suruh perempuan itu telanjang, memang sah warna bulu kemaluannya hitam walaupun rambutnya perang. Kapten yang tidak puas hati ambil tongkatnya dan mencucuk ke arah kemaluan perempuan itu dan terkejut semua orang bahawa berterbangan lalat dan langau yang hinggap di kemaluan perempuan tersebut. Rupa-rupanya warna yang nampak hitam tadi bukanlah bulu kemaluan perempuan itu tetapi warna lalat yang menghurungi kemaluan tersebut.

Bila lalat dan langau sudah terbang, baru jelas warna bulu kemaluan perempuan itu adalah perang sama dengan warna rambutnya. Maka kapten itu menanglah bertaruh dan kapalnya tetap tidak jadi berpindah tangan.

No comments:

Post a Comment