Wednesday, November 14, 2012

KAKAK SAUDARAKU


ini adalah pngalaman sebenar aku..tahun lepas...
begini ceritanya...aku nih ada sorang kaka sedra..kira memang lawa abiss la die nih....nak dijadikan cita..die datang kat rumah aku sebab ITM cuti kata die...aku pun okay je laa...malam tuh..aku sembang laa ngan die kat beranda belakang bilik aku...die kata nak study...aku pun tak kisah laa sebab aku nih nak spm dah..so kenalaa study gak...tapi aku pakat ngan die...aku study kat sebelah sini..die study kat sebelah sana...kira jauh laa gaks...tengah aku study tuh..aku jeling gak kat kak sedara aku tuh...die nih baru 20 tahun...rambut tuh kira sampai ke bahu laa...muka die nih memang lawa..kira ratu laa antara kaum kerabat sedara aku....badan die..usah cakap laa...tetek die memang power..tak besar sangat tak kecik sangat..tapi memang tegang jer....malam tuh pulak die pakai baju putih...ngan short...dari luar tuh aku jeling jer..puting die...sebab die nih memang tak pakai coli..
ntah macam mana laa die nih perasan lak aku jeling jeling kat die...pastuh terus jer...die nih datang dekat aku...
die dok sebelah aku..pastuh saja jerk rapatkan tetek die kat aku....aku memang stimm laa masa tuh..tapi aku controll laa...die nih pun dah ketagih seks aku rasa...dengan selamba jer..die tanya kat aku...adik pernah melancap tak...aku memang terkejut abiss...terdiam japs..pastuh die sambung balik...kawan akak kata..orang laki nih memang biasa melancap......aku memang malu abiss masa tuh....pastuh aku jawab laks..melancap tuh besa laa bagi orang laki....ehehe..aku bantai cakap jer tuh..sorry laa kalau memalukan kerabat orang laki ..
die senyum jer kat aku...aku pun senyum balik laa...pastuh ...dengan tetiba die cakap benda yang lagi mengterkejutkan aku...kalau akak nak lancapkan adik..boleh tak...aku terdiam terus..langsung tak terkata..
malu sial..kakak sedara laks tuh...pastuh die terus selak kain aku....dan pegang batang aku...waa ni lagi kess berat ..memang malu nya tak terkata lah...tapi aku biarkan je laa...dah free nak buat cammana..
die cium kepala batang aku...pastuh terus jer jilat batang aku...huh..memang tak tahan...aku lak terus ramas tetek die...dan try nak bukak baju die...

1 comment: