Monday, September 19, 2011

UPAH

Isteriku, Zanariah sering ditinggalkan kerana aku bekerja di Kuala Lumpur. Biasanya aku balik ke kampung seminggu sekali. Dua malam aku habiskan masa di kampung dengan isteri dan anak-anakku sementara lima malam lagi aku berada di ibu kota.

Zanariah, baru berusia 40 tahun seorang yang seksi dan bergetah. Pada suatu hari kawan baikku, Haji Khamis, 60, datang ke rumahku mencariku. Kebetulan hari itu hari Sabtu. Minggu itu aku tak balik ke kampung kerana ada hal penting di Kuala Lumpur.

Setibanya di rumah isteriku sedang berkemban dengan kain batik menjemur kain di ampaian di luar rumah.

"Zain ada?" tanya Haji Khamis.

"Zain tak balik," jawab isteriku sambil mempelawa Haji Khamis masuk.

"Tak apalah Zain tak ada," jawab Haji Khamis.

"Masuklah dulu. Saya ada nak tanya Haji ini," kata Zana.Tanpa membuang masa Haji Khamis pun masuk ke rumahku dan menonton astro HBO di ruang tamu.

"Haji nak minum air panas ke air sejuk?" tanya Zana bila melihat Haji Khamis sudah duduk di sofa depan tv.

"Teh o" kata Haji Khamis. Zana terus meluru ke dapur menyediakan air untuk Haji Khamis.

"Air bujang," beritahu Zana dan terus masuk ke bilik tidur. Lima minit kemudian Zana keluar dengan berkemban dengan tuala.

"Haji duduk dulu. Saya nak mandi kejap," kata Zana dan terus beredar ke bilik air.Tersirap darah Haji Khamis melihat Zana isteri kawan baiknya berkemban dengan tuala. Tubuh Zana ternyata amat cerah kulitnya. Geram Haji Khamis melihat tubuh Zana.

Lima belas minit kemudian Zana keluar dari bilik air. Tubuhnya masih berkemban dengan tuala. Dia masuk ke biliknya dan memakai bedak, odorono dan minyak wangi. Dia yang masih berkemban dengan tuala terus duduk di sebelah Haji Khamis dia atas sofa menonton HBO.

Minyak wangi mencucuk hidung Haji Khamis.

"Wanginya," kata Haji Khamis yang betul-betuk duduk di sebelah Zana. Filem yang mereka tonton di astro itu menunjukkan adegan ganas antara hero dengan heroin di ranjang. Mereka berdua tak kata apa.

Haji Khamis semakin rapat dengan Zana. Tiba-tiba tangan Haji Khamis memegang tangan Zana. Zana tidak mengelak pegangan kemas Haji Khamis itu.

"Tadi kata nak tanya hal Zain?" kata Haji Khamis.

"Ya. Haji selalu pergi KL. Betul ke Zain ada bini muda di KL?" tanya Zana.

"Entahlah Zana. Saya tak tahu," kata Haji Khamis.

"Tak baik Haji tipu saya. Haji kan dah pergi Mekah?" kata Zana.

"Betul," jawab Haji Khamis.

"Tak baik Haji cakap bohong. Haji beritahu kisah sebenar saya beri upahnya," kata Zana yang tubuhnya semakin rapat dengan Haji Khamis.

"Zana nak upah apa?" soal Haji Khamis.

"haji nak apa?Hahaha" kata Zana sambil meramas-ramas jari Haji Khamis.

"Nak semua, jawab Haji Khamis.

"Okay,"kata Zana sambil mencium pipi Haji Khamis. Terkejut Haji Khamis melihat perlakuan Zana. Haji Khamis pun terus mencium balas pipi Zana.

"Betul ke Zain ada bini muda di KL Haji?" tanya Zana

"Memang ada. Saya tahu rumahnya," beritahu Haji Khamis sambil menuntut upahnya.


Maka Zana pun beriupah kepada Haji Khamis seperti yang dijanjikannya. Mereka pun beromen lama depan tv sambil melihat hero dan heroin dalam tv itu pun beromen juga.

"Masuk biliklah Haji,"ajak Zana. Haji Khamis pun masuk bilik tidur Zana. Di dalam bilik mereka beromen depan cermin almari besar. Mereka saling berkulum-kuluman.

Haji Khamis merebahkan Zana di atas katilnya. Haji Khamis mencium tengkuknya dan membuka tualanya sambil menghisap puting Zana yang besar itu. Lama Haji Khamis menghisap kedua-dua puting itu.

Haji Khamis menlondehkan tualanya dan mencium burit zana. Sudah lama dia berniat untuk mencium burit bini kawannya itu.  Haji Khamis terus menjilat burit Zana.Zana kesedapan kerana sudah lama suaminya tidak menjilat buritnya. Sambil dia menjilat burit itu, Zana membuka baju Haji Khamis dan membuka seluar panjangnya.

Burit Zana yang tidak ada bulu dinyonyot sepuas-puasnya oleh Haji Khamis.Zana terkejut melihat peler Haji Khamis keras menegak. Dia tak sangka lelaki tua itu masih gagah. Zana pun memegang kote Haji Khamis dan menghisapnya sepuas-puasnya.

Zana sudah tidak tahan lagi. Dia pun duduk melentang. Haji Khamis pun memasukkan kotenya ke dalam burit Zana. ternyata lubang Zana terasa sempit. Mungkin bini kawannya yang ada anak lima itu minum jamu serapat.

Zana puas tusukan batang besar Haji Khamis itu. Zana cepat-cepat duduk di atas Haji Khamis. Zana rasa batang besar itu terus ke dalam rahimnya. Bila dia duduk di atas, dengan cepat sekali Zana orgasme.

Haji Khamis yang belum orgasame cepat-cepat suruh Zana menunggeng. Haji Khamis hentam lubang puki zana dari belakang. Zana suka juga doggy stail. Haji Khamis tak tahan dan terus memancutkan air maninya ke lubang puki Zana.

Zana tersenyum puas dengan mainan Haji Khamis. Mereka berehat seketika di atas katil itu sambil berpelukan dalam kain selimut. Dua puluh minit kemudian Haji Khamis meninggalkan rumah kawannya itu. Beliau puas hati dengan upah yang diberi oleh bini kawannya itu.

No comments:

Post a Comment